Tänään siis aloitin kirjoittamaan blogia.. Mikään kummoinen tästä ei tule.. en tule laittamaan luultavasti tänne mitään kuvia, kunhan vaan kertoilen kaikesta maan ja taivaan välillä, mun elämästä, musasta, ym.. Toivotaan että edes jotakin kiinnostaa mun höpinät. :D

 

Voisin aluksi kertoa vähän itsestäni..

Olen siis 18-vuotias tyttö lapista, ja rakastan musaa, etenkin Rock N' Rollia.. Se on mun elämä.. Mulla on jopa tatutointi solisluun alapuolella, jossa lukee Rock N' Roll Is Here To Stay. Se kertoo jo aika paljon mun intohimosta musaan. Oon TODELLA suuri Negative-fani, mun elämä pyörii oikeastaan todella paljon sen ja siihen liittyvien asioiden ympärillä. En tiedä mitä mun elämä ois ilman sitä bändiä. Keikkojakin mulla on takana ihan mukavasti, mutta ei tietenkään tarpeeksi. : D

Negativen lisäksi rakastan näitä bändejä todella paljon: Hanoi Rocks, Uniklubi, The 69 Eyes, Mötley Crüe, Guns N' Roses, Reckless Love, Tehosekoitin, Flinch, CrashDïet, Hardcore Superstar, Escape The Fate, ym.. Listaa vois jatkaa vaikka kuuuinka pitkään. :D

Mutta, huomenna aloitan sitten kirjoittamaan kunnolla. :))